Brrr...kyligt men soligt

Vilken fin tisdagsmorgon det varit här....jag är precis hemkommen från Vetlanda torg där det är torgdag varje tisdag. Idag var det inte många knallar som fanns där, iallafall inte komna när jag var där strax efter nio. Det fanns några blomhandlare som ställt upp tält med värme i (ja annars fryser ju växterna direkt) och de vanliga knallarna med trikåkläder och utländska kläder. Jag var ute efter ceriserosa tyg till gardiner till vårt sovrum men icke fanns det nått sådant denna tisdag :(

Jag avslutade förmiddagen med en kopp kaffe hemma hos mamma och pappa innan jag begav mig hemåt. Det är snart dags att börja med lunchen...idag blir det kassler och potatismos, jag tar nog och äter upp resterna av kycklingssalladen från igår kväll....

När Madde kommer från skolan ska vi åka bort till Erikshjälpens secondhandaffär för att se vad de har att erbjuda. Kanske en fåtölj till "finhallen" eller nåt annat till huset.

Viktväktardag är det ju också och idag ska jag sitta kvar på lektionen också, det är faktiskt intressant att utbyta reflektioner från andra viktväktare och få tips och råd inför nästa vecka. Veckan som gått har varit som vanligt, enda skillnaden har varit att jag fuskar med checklistan. Jag skriver inte i den varje dag, tyvärr...:( men jag måste bättra mig jag misstänker att detta fusk kommer synas på vågen annars hehe...

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om