NEJ, jag vill inte...

Morning my friends!

Igår kväll kom då det eländiga ovädret med snö i mängder hehe...ja vi fick över 10 cm. Jag gillar verkligen inte snö och kyla.

Min näsa rinner, kliar och halsen börjar "strejka" - jag vill inte/kan inte bli sjuk just nu när vi har så intensiva dagar innan flytten vid månadsskiftet. Igår blev vi iallafall färdiga med vårt sovrum och det blev så kanonfint. Ikväll fortsätter vi med Maddes rum, nerrivning av gamla tapeter samt spackling av ojämnheter. Jörgen känner sig inte heller helt bra, han har problem med sin ena fot som värker men vi kämpar på...

Nu ska jag äta frukost, dricka nåt varmt som lindrar min ömma hals sen är det dags att gå ut i snön för att rasta hunden.

Var rädd om dig, kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om