Då säger jag väl....sov gott!

Idag har jag haft en fin och trevlig torsdag, trots det regniga och höstruskiga vädret. Masken i ryggen har inte försvunnit, jag har alltså inte börjat med mina 30-minuters promenader än :( utan jag har "bara" gått rundorna med Mayah på ca 10 minuter åt gången. Men jag ska försöka få bort latmasken i ryggen, jag lovar!

Det som är mindre bra idag är att jag har fått värk i höger öra, det liksom "maler och trycker" och jag vill inte bli sjuk nu när jag måste börja packa i flyttlådor mm.

Kidz-timmen i Ekenässjön har Madde varit på som vanligt på torsdagskvällarna, och jag tog med mig mini-pc´n så jag hade något att göra under timman som hon skulle vara där. Det är för långt att köra hem emellan så jag brukar stanna kvar i Pingstkyrkan, med min dator eller en korsordstidning. Hon älskar att få komma ut till sina vänner i kyrkan i Ekenässjön och när vi nu kommer att flytta 9 km åt "fel" håll, bort ifrån Ekenässjön så blir det att köra ännu längre varje torsdag men det gör jag så gärna för Madde skiner upp och trivs så bra i den gemenskapen. En viktig och trygg plats som jag skulle önska fler barn kan få uppleva.

Klockan 21 startade så nya avsnitt av "Lyxfällan" och jag hade planerat att se detta på TV men så fick vi kaffegäst på besök så tiden rann iväg. Jag får se programmet på datorn imorgon istället, ingen skada skedd.
Premiär var det även för Robinson men det programmet är jag inte intresserad av, så det så hehe...

Nu säger jag till er bloggläsare, god natt och sov så gott. Jag kramar om Er och jag är så glad för att ni finns.

Glöm inte bort att änglarna finns...
Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om