Min dag - Min födelsedag...


Tack mamma och pappa för Mirandanallen jag fick *så glad* och fina jeans fick jag också av dem. Jag vill poängtera att jag var med mamma och provade ut jeansen idag på förmiddagen, och som ni vet så har jag ju minskat i centimeter och vikt. Jag har haft stl 56 i byxor innan och jag var kaxig och tog med ett par stl 52 till provhytten. När jag sedan såg att jag "kom i dem" strålade jag som solen i Karlstad haha....*överlycklig* blev jag.

Tack även till min familj som gav mig jättestor svart vas/blomkruka med en grön växt i samt tre jättefina ljusstakar i svart trådmetall. Av Micke och Åsa fick jag ett blomarrangemang i ett högt grått stort glas. Tack alla snälla!

I söndags kväll när vi hade kommit hem från huset, ringde det på dörren och Kenneth och Solweig från Bodafors kom och grattade mig med ett ljusarrangemang samt 6 st bordstabletter. I går morse kom även min kära kusin Miriam med en fin present, en vit ängel med ett ljus uppå.

Sen fick jag enormt många gratulationer på Facebook....jag var helt överväldigad när jag såg alla snälla goa vänner som skänkt mig en tanke på min födelsedag. Ni är bara för goa, kram till er alla!

Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om