Snart jul...

... nej inte än men snart startar alla butiker med skyltning av julsaker i mängder. Idag fick jag mail från Jotex - om just julen. Där fastnade jag för...

...och priset var inte högt, 229 kronor för fyra panellängder. Två mönstrade och två röda.

Att jag sedan fick 150 kronor i presentkort via mailen gör ju att jag kommer lägga lite andra julsaker i varukorgen innan jag sänder iväg beställningen till Jotex :)

Har ni börjat tänka på julen?

Vad tycker ni om gardinen till vänster?

Jag väntar nu på att lergrytekycklingen ska bli klar i ugnen. Det blir nämligen kyckling och ris idag när mina tre "bilplåtslagare" till familjemedlemmar kommer hem på lunch. Det blir nog över till en "icke bilplåtslagare som jag" också *L*.

Kram Kram

Kommentarer

  1. den gardinen blir fin i ert nya hus tro jag ... var på ikea igår massa julsaker fanns det redan där .. gott med lergryta å kyckling har haft samma mat här i tenhult okså mums ...... kram annika

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas att de kommer hänga fint i köket...ooo va jag längtar tills vi flyttar in där.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om