Huvudvärk

Vilken härlig fredag jag haft  - inte, hehe....usch och fy för huvudvärk. Har tagit värktabletter men värken vill inte ge med sig *suck* men det kan vara någon influensa på G (nej det hoppas jag inte, kan/hinner inte bli sjuk nu). Snart kommer älsklingen hem, han har varit och hjälpt sin vän Poppe med att lyfta in deras nya spis och på hemvägen ska han stanna till i vårt hus och tända i pannan så vi har det varmt imorgon när vi ska sätta igång med spackling av väggarna.

I kväll ska jag försöka se finalen i Dansfeber.....
Vem tror ni kommer att vinna?

Köpte nya numret av "MÅ BRA" tidningen idag. Jag lägger nog mig och småmyser under filten och läser lite...

Nu är iallafall tapeterna hämtade på Colorama i Vetlanda, Madde valde röd ton på sin fondvägg och grått på resten av väggarna och vårt sovrum kommer få en fondvägg i svart och vitt och resten av väggarna i vitt. Vickan valde brun fondvägg och beige till de andra väggarna men eftersom Madde tog samma mönster som henne på fondväggstapeten så vill hon ändra...*suck*.

Från djupet av mitt hjärta....Puss & Kram

Kommentarer

  1. Hoppas huvudvärken är bättre i dag.

    SvaraRadera
  2. Ja Trollis min huvudvärk släppte och nu känner jag mig bättre. Tack för din kommentar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om