Viktväktarna vecka 40

Jag gick till Viktväktarna i eftermiddag och kände att "det här går inte vägen" jag trodde att jag gått upp i vikt, men konsulenten uppmuntrade mig direkt när jag steg upp på vågen hehe.... Jag hade gått ner 1,2 kg på en vecka :) och nu har jag totalt gått ner 5,3 kg - och det är genomsnitt 1,1 kg/vecka vilket jag är nöjd med.

Jag fick mer faktablad och ny checklista för veckan som för mig börjar tisdag-måndag. Mitt mål till nästa tisdag är att jag ska promenera minst 30 minuter varje dag.

När jag kom hem från Viktväktarna gjorde jag en god ugnsomelett som jag sedan åt medans de andra fikade när vi kollade på final 1 av Speedwayen mellan Elit Vetlanda och Lejonen.

Puss & Kram

Kommentarer

  1. Vad Jätte roligt en massa grattis till dig! Du ser att även du kan. Stort lycka till i fortsättningen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra gjort, ta det sakta men säkert, du kommer att lyckas med detta :)

    SvaraRadera
  3. Tack till er som skriver så fina kommentarer...kramar om er!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om