Luften gick ur...



...hos både mig och min bil högra bakdäck i morse. Jag som hade bråttom iväg men det var bara att försöka köra i snigelfart till gubben och byta bil med honom för att inte komma försent dit jag skulle. Det var en spik eller järnbit som hade trängt rakt genom däcket, så det var bara för gubben att byta efter jobbet.

Min dag har förövrigt varit ganska lugn för jag har inte känt mig hundra pigg. Har en hel del i huvudet just nu, som snurrar runt hehe...bland annat hoppas jag väldigt mycket på arbetet jag sökt i Vimmerby. De måste se mig som rätt för tjänsten, så hjälp mig kära läsare att hålla tummarna att jag får detta arbete.

Puss och Kram

Kommentarer

  1. Hoppas att du få jobbet, håller tummarna
    kram Liz

    SvaraRadera
  2. Tack Liz....vi önskar dig och Thomas en trevlig helg! Vi ska ut till huset i helgen, kratta grusgången och pyssla i trädgården, sen blir det till att tapetsera och måla lite innan vi flyttar dit sista helgen i oktober.

    SvaraRadera
  3. Grattis till Veckans Blogg hos Pippi! Fin sida du har! Lycka till med Viktresan oxå. Håller själv på.

    SvaraRadera
  4. Hoppas hoppas du får jobbet! Självklart är du den rätta för tjänsten, inget snack om saken!!

    Dumma dumma spik som hamnade just i din bils däck *morrar*

    Kramas

    SvaraRadera
  5. Grattis till veckans Blogg hos pippi! :-)
    Tråkigt med punktering.. :-(
    Håller tummarna för dig angående jobbet!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om