Yes

Det gick bra hos Viktväktarna ikväll. Jag hade gått ner 0,7 kg sedan förra tisdagen vilket både jag och konsulenten tyckte var kanon. Med tanke på att jag har ju firat min födelsedag med tårta och andra godsaker, kanske inte vägt och mätt allt jag stoppat i munnen som jag borde, och ändå fått det resultatet......jag är GLAD!

Ett extra + är ju sedan att jag nu kan köpa stl 52 i byxor istället för stl 56 och ha C-kupa istället för D-kupa i bh:n ;) så jag "försvinner" sakta men säkert var så säker *L*..... men min viktresa är långt ifrån i mål.....bara 7,3 kg av 58 kg ännu.

Kram

Kommentarer

  1. Bra gjort och det är en skön känsla när man märker på kläder att något händer kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om