1 september

Så trött jag blir :( jag hade suttit  och skrivit ett långt inlägg och skulle publicera det...då var det inte sparat, så allt var borta :( 

Nu ska jag försöka komma ihåg vad jag hade skrivit hehe... Jo, jag började med att skriva att vi idag har skrivit 1 september och hösten kommer krypande inpå oss med vindar som är kalla och naturen börjar skifta i sina fina färger. Idag kan jag dock inte klaga på värmen för det har varit sol och varmt ute, så jag har promenerat flera gånger med lilla vovven och jag känner mig duktig.

Jag har börjat så smått att få in "tänket" när det gäller intaget av mat och dryck samt anteckna allt som hamnar i min mun :) Det ska gå bra detta, jag är taggad till tusen! Jag har mått jättebra idag och jag hoppas att morgondagen kommer vara likadan.

Facebook har jag besökt idag också, som vanligt hehe och ikväll när jag loggade in så fann jag en intressant länk. Det ska komma ett program på TV4+ i höst som ska heta DANSBANDSBRUDAR och vi kommer få följa ett gäng dansbandsbrudar från olika orkestrar under några program. En av deltagarna är Martinez-Lillan och vill du läsa mer om henne och programmet så klicka in HÄR.

Jag har också varit på "Tjejfika" på konditoriet som vi alltid brukar besöka. Vi fikar och delar med oss av lite "tjejsnack", jag tycker det är så trevligt att vi har hållt på att ses en gång i månaden ända sedan Industriutbildningen 1995. Jag drack lite kaffe och åt en ostfralla, jag skulle ju hem och laga kvällsmat och göra en ugnsomelett till mig. Nu sitter jag mätt och trött framför datorn och bloggar medan jag halvt om halvt kollar på sista programmet av Morden i Midsummer. När det är slut är det dags att gå mot sängen och försöka hinna lägga mig innan jag somnar hehe...

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om