Guldstjärna


Oj vad glad jag blev igår när jag var på Viktväktarna, jag hade gått ner -0,8 kg och därmed minskat 3 kg och fick min första GULDSTJÄRNA :)

"Med små steg vandrar jag på min viktresa och jag går hellre med småsteg och stabilt än med stora kliv och kan falla... "

Imorse kände jag mig illamående och trött fastän jag sovit jättegott hela natten men efter frukosten så började jag känna mig lite bättre.

Jag har ringt till ett "företag" och presenterat mig och jag blev så glad när hon sa till mig att de är på väg att behöva en i växeln samt en som vikarie i samma växel. Alltså behöver de två heltidare inom snar framtid, yes... Så nu skulle jag hålla ögonen öppna, tjänsterna skulle gå internt först men senare komma ut till allmänheten, du ska tro att jag ska vara först på "dörren" då *L*.

Kommentarer

  1. Grattis ang. vikten. Du kommer klara det! Bra kämpat så här långt!

    Kul ang. jobb också, lät lovande! Hoppas det blir jobb där för dig inom en snar framtid!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om