Nu e jag hungrig...

Måndagen är snart slut och det är dax att krypa ner i goa sängen igen. Idag har jag varit trött mest hela dagen och inte på så värst bra humör heller för den delen. Mamma bjöd sina arbetskamrater på smörgåstårta idag och det blev en bit över, hon ringde mig och frågade om jag ville smaka (hon vet att jag gillar smörgåstårta - men också att jag är med i Viktväktarna). Utan att kolla hur mycket den biten kostade i proPointsvärde så åt jag upp tårtbiten med god aptit. När jag senare skulle mata in i datorns checklista vad jag ätit fram till middagen fick jag mig en tankeställare. Smörgåstårtbiten som var så god KOSTADE MIG 19 av mina 36 proPoints idag :( så när jag ätit min omelett till middag ikväll så var mina points slut...och jag mår inte riktigt bra.

Jag har iof min veckobonus och ta utav + aktivitetspointsen men se nu är Neola snål inför vägningen imorgon, hon får ta ett litet äpple och somna ifrån den första hungern på två veckor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om