Detta händer i Sverige 2010

Jag sitter nu i soffan med datorn i knäet och snyftar och suckar över hur människor behandlas i Sverige 2010.  Jag var inne på Facebook och där klickade jag vidare på en länk och hamnade hos "Klamydiabrevet".

Jag läste inlägget om SVEKET och ju mer jag läste ju mer kom tårarna. Hur kan detta få fortgå i detta vårt fina samhälle som så många säger. Jag mår illa! Mina tankar är med både dottern och hennes mamma nu och jag ber för er att ni ska få styrka att fortsätta er kamp mot "överhuvuden och myndigheter". Man ska inte önska någon annan olycka men i valtider och när jag läst detta så känns det som om jag önskade att dessa politiker och bestämmandepersoner kan få smaka av sin egen medicin (sina beslut) och få sälja hus och hem och behöva krypa till kommunen och tigga om socialbidrag.

Klicka HÄR för att själv läsa inlägget om SVEKET.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om