Fredag

Vaknade upp imorse med "tungt" huvud. Jag ville bara vända mig och somna om men det finns ju en del måsten varje morgon. När Madde hade gått till skolan, la jag mig på soffan och vilade lite till, låg och slötittade på TV4 Nyhetsmorgon. Klockan 9 hade Vickan tid hos läkaren så jag följde med henne till Vårdcentralen.

Såg ni föresten partiledardebatten på TV4 igår kväll? Jag gjorde det och det stundtals hettade till mellan partiledarna. Sen måste jag säga att det är skönt att det snart är den 19 september och valdag så reportrarna kan fokusera på något annat än politik och val mm. Jag ska rösta på söndag och se valvakan på kvällen.


Har du röstat än eller röstar du på söndag också?


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om