Tjabba tjena hallo...

Har ni undrat var jag tagit vägen? 

Igår mådde jag inte alls bra, hade huvudvärk så jag satt inte vid datorn och orkade inte blogga. Dagen gick sin gilla gång och på eftermiddagen fick flickorna för sig att de skulle byta rum med varann. Oj Oj Oj, va saker överallt och Vickan o jag gick bära och kånka på deras möbler och sängar. Huvudvärken blev ju inte bättre av detta men de var så glada så jag försökte så gott jag kunde.

Jörgen jobbade med sin lilla Saab tvåtaktare efter jobbet och när han kom hem runt 22 var alla helt utslagna av trötthet, så vi åt lite kvällsmat sen gick vi till sängs allihopa.

Fredagar = Vickans hemstudiedag eller lediga dag om man hellre vill säga det ;) När Madde gått till skolan tog jag hunden ut på en promenad sedan gick jag hem och åt frukost med Vickan.

Efter middagen så tvättade jag fönsterna i lägenheten samt bytte gardiner i tv-rummet, det blir så fint i alla rummen nu efter den plötsliga höststädningen. Jag rensade också ut för små kläder i Maddes garderob och ska sända dem till dem som behöver.

Nu är jag så trött i hela mig *L* så jag tror jag somnar medans jag skriver detta inlägg haha... nej så illa är det inte, det är ju fredag och Jörgen kommer snart hem så vi kan få lite fredagsmys-stämning även i detta hem.

Imorgon vad händer då?

Jo...jag, Jörgen, Madde, Mamma och Pappa ska åka till Elmia Husbil & Husvagsmässan i Jönköping.

Ska du dit?

Kommentarer

  1. Really ωhеn someone doesn't be aware of after that its up to other users that they will assist, so here it occurs.

    Feel free to visit my webpage iphone repair petaling Jaya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om