Härlig höstdag

Efter en lite "lat" förmiddag så gjorde jag middag till mannen och mig, när hans lunch var slut så åkte Mayah och jag med honom genom stan, sen promenerade vi genom stan och hem. Vi tog en sväng över torget, tisdagar är ju torgdagar i Vetlanda. Det var längesen jag besökte torget och alla knallar och jag fann inget intressant idag heller. Vi promenerade istället hemåt och drack lite kaffe hemma hos mamma och pappa.

Snart dax för att promenera upp till Viktväktarna, för att göra min andra vägning, spännande att få se resultatet av första veckan med Viktväktarna.

Jag ska sen skriva under fliken "Min viktresa...", det gör jag lite senare ikväll eller under morgondagen.

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om