Kanske jag får lite hjälp?

Hej och Go´morron till dig som klev upp nu... Idag har jag Madde hemma eftersom det är studiedag i skolan. Vi sov lite längre sen var det att inta tvättstugan - det var ju tvättdag idag :( Ja, ja..det är skönt när det sedan är rent.

Jag måste ju skriva att jag var och vägde mig igår kväll. -1,3 kg denna vecka - så underbart glad jag är. Nu börjar en ny vecka och nya tag på min viktresa.

Madde och jag ska nu äta lite frukost, vi har nyss varit ute med Mayah, sen är det nog dags att byta i tvättmaskinerna där nere. Kanske får jag lite hjälp av barnen att städa lägenheten sen...hoppas!

Puss & Kram

Kommentarer

  1. Duktig du är, 5 kg redan bra gjort!! kram annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om