Balen 2013
Äntligen var stunden kommen för Victoria . Det var i onsdags den 5 juni som jag hämtade henne i Landsbro för att vi skulle åka till hennes kusin Malin för att göra henne iordning inför balen senare på dagen. Tiden gick jättefort hemma hos Malin. Hon gjorde gelenaglarna jättefina och vi hjälptes åt att få till den underbara frisyren med diadem, lockar och allt... Klockan 15 hade hon bestämt med sin kompis Madeleine som är fotograf, hon skulle fotografera Vickan vid Kvarndammen och vädret var superbra på alla vis. Klockan 15.30 kom Lasse med sin fräcka amerikanare...-55 och Victoria och svägerskan Madlene åkte i den till Anneberg där de skulle hämta upp kavaljeren Oscar Brorsson Damm. De var så superfina ihop Victoria och Oscar....eller vad säger ni? Klockan 17.00 var det samling på Nifsarpskolan för lite fotografering sen bussades alla fina balpar med skolans buss ner till centrum där de skulle börja gå. Strax innan klockan slog 18.00 på kyrkan mitt vid t...