Inlägg

Visar inlägg med etiketten Saab

Fartfylld träff för Saabentusiaster...

Bild
Nu är vi i Emmaboda tillsammans med ett glatt gäng med Saabstinna grabbar från Saabklubben Småland.  Jörgen och Marcus är bland annat med och kör... Hejja Hejja Hejja  Pizzabuffe i pausen för grabbarna. Åsa och jag hade köpt med oss plocksallader.