Inlägg

Visar inlägg med etiketten iPhone

Hejdå Iphone...

Bild
...Välkommen Sony Xperia Z3! Jag har haft Iphone i många år (både 3:an och 5:an) och nu var det dags att förlänga mitt mobilabonnemang. Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle välja nya Iphone 6 Plus eller Sony Xperia Z3...jag tittade även på Samsung Galaxy 5. Igår kom sen beslutet, det blev en svart Sony Xperia Z3. Att gå från att ha haft Apple´s Iphone till Sony´s Android innebar att det blev till att lära sig helt nytt. Z3-an är ju större än Iphone5 men jag tycker att den ligger bra i handen och är inte så klumpigt stor trots sin 5,2 tums skärm. Vad tycker ni, gjorde jag ett bra val? Jag är iallafall jättenöjd men min nya "leksak" ;)

iOS 7

Bild
Ja, så var Apples uppdatering äntligen här... Jag hade lite svårt att få igång uppdateringen men nu är det klart! Vad tycker ni, är den nya uppdateringen bra, bättre eller sämre än tidigare?  En hel del nyheter som man får studera lite närmare... Än så länge tycker jag detta ser bra ut.  Puss & Kram från Neola