Inlägg

Visar inlägg med etiketten Sony Xperia Z3

Hejdå Iphone...

Bild
...Välkommen Sony Xperia Z3! Jag har haft Iphone i många år (både 3:an och 5:an) och nu var det dags att förlänga mitt mobilabonnemang. Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle välja nya Iphone 6 Plus eller Sony Xperia Z3...jag tittade även på Samsung Galaxy 5. Igår kom sen beslutet, det blev en svart Sony Xperia Z3. Att gå från att ha haft Apple´s Iphone till Sony´s Android innebar att det blev till att lära sig helt nytt. Z3-an är ju större än Iphone5 men jag tycker att den ligger bra i handen och är inte så klumpigt stor trots sin 5,2 tums skärm. Vad tycker ni, gjorde jag ett bra val? Jag är iallafall jättenöjd men min nya "leksak" ;)