Inlägg

Visar inlägg med etiketten BingoLotto

Eldsjälsgalan Bingolotto & Lasse Stefanz

Bild
Nu har precis Eldsjälsgalan börjat på Tv4. Vilka härliga eldsjälar det finns, är djupt rörd. Det är ju också Bingolotto i programmet,  kvällen till ära så köpte jag en online-lott och jag sitter nu och väntar på att få "dutta" på bingobrickan - med datormusen. Bredvid datorn står även en skål med ostbågar för idag är det "ostbågens dag". Håller tummarna för vinst på min lott ikväll.... Tänk, en solresa med Fritidsresor till Gran Canaria, värde 25.000 kronor är inte helt fel....hmmm jag drömmer mig dit en stund. Vi ses!

Säsongspremiär av Bingolotto

Bild
Börjar årets första söndagskväll med att se BingoLotto. Jag köpte några lotter till uppesittarkvällen dagen före jul men jag hann inte sitta och se programmet utan rättade dem på deras hemsida. Jag hade vunnit på båda lotterna...totalt hela 200 kronor hihi... Av 100 kronor av dem köpte jag dagens två lotter och nu hoppas jag på vinst även ikväll....men snälla, jag skulle behöva ytterligare några nollor efter tvåan ;) Nu kör vi! Uppdatering: Ingen tur denna gången ;(