Kramkalas och rundgång
Igår morse åkte vi till Stockholm tillsammans med vår vänner Åsa och Micke för att åka med Birka Paradise. På båten spelade Lasse Stefanz och det syntes redan i terminalen. Det famns många redan lätt berusade och trängseln var jobbig. Fick reda på att båten var fullbokad och jag tror den tar ca 2500 passagerare. Du kan då förstå all trängsel och kaos. Menvi kom ombord ca 17.00 och vid 17.30 fick vi tillgång till våra hytter. Jag bytte om och fixade hår och smink sen var det dags för buffé. Lasse Stefanz började spela vid 21.00 och vi gick dit en timma innan för att få sittplats nära scenen. När vi satt där och väntade så kom min goa norska vän Gunn och hennes kompis och satte sig hos oss. Det blev så klart kramkalas, det var ju fem år sedan vi kramades sist. Trummpinnar räknade in takten och Lasse Stefanz började spela. Vad vi då genast förstod var att det gick inte sitta där vi satt för volymen var så enormt hög och jag förstod inte hur alla som stod framför scenen ku...