Inlägg

Visar inlägg med etiketten Musik

Videoklipp med Claes Lövgrens

Jag ska lägga upp ytterligare två klipp snart.

En kväll med Claes Lövgrens...

Bild
... Ja, det blev det när de spelade upp till dans i Vallsjöbaden utanför Sävsjö klockan 19 ikväll. Claes Lövgrens är ett av mina favoritdansband, så jag hade inte svårt att tacka ja när frågan ställdes om att åka dit. Cafëets goda räksmörgås lockade givetvis också men mest för dansbandet denna kväll... Jag fick lov att smyga mig in på dansbanan för att fotografera orkestern när de spelade, det var mycket trångt på dansgolvet denna kväll så jag hade lite svårt att komma fram till scenen hehe... Här kommer några av fotografierna jag tog...

NYA Dansbandsdax.se

Bild
Så här cool och snygg är Dansbandsdax.se´s nya sajt - imponerande! Nu är det upp till användarna att lära sig allt nytt *L*, det kan ju ta sin tid men det är ju också roligt med förändringar. När man utforskat lite upptäcker jag att det är nog inte färdigt riktigt ännu. Jag köpte tex Guldis PLUS - för att jag skulle kunna ändra tema, men ack ack, inte kan jag ändra något tema inte....än iallafall :(. Nu gråter jag inte för detta utan trallar vidare och önskar mig en låt som kommer att spelas efter 19.00 ikväll. Jag har skrivit det innan och göra det igen....för jag tycker bara mer och mer om den låten. Ja, låten är ju: I´d love you to want me med Lobo. Kramar om så ses vi snart igen...

Inget är som väntans tider ;)

Väntar med spänning på den NYA Dansbandsdax.se som ska "födas" ikväll... Kolla in på: www.dansbandsdax.se framåt kvällen, för det ska jag göra hihi *L*.

Så speglas kärleken - Lyssna och njut!

I´d love you to want me - Lobo

Klicka in på länken och lyssna...visst är låten underbart bra? http://www.youtube.com/watch?v=tjqC6EjsFb4&feature=related