Inlägg

Visar inlägg med etiketten Vetlanda Revyn

Styrfart - Nu sadlar vi om!

Bild
Jag hade glömt att jag hade deltagit i en aktivitet på Facebook, att vinna en biljett till VetlandaRevyn´s "Styrfart - Nu sadlar vi om!" . Vickan ringde mig för en stund sedan och berättade att de dragit de två första vinnarna och jag var en av dem som vunnit en biljett till premiären den 5 januari . Så skoj, så överraskande....så spännande! Det var flera år sedan jag senast var på revy och detta ser jag fram emot nu. Jag vill ju inte gå själv hmmm...