Fartfylld träff för Saabentusiaster...
Nu är vi i Emmaboda tillsammans med ett glatt gäng med Saabstinna grabbar från Saabklubben Småland. Jörgen och Marcus är bland annat med och kör... Hejja Hejja Hejja Pizzabuffe i pausen för grabbarna. Åsa och jag hade köpt med oss plocksallader.