Grattis älskade dotter Madeleine på din 15-årsdag. Vill också önska er en glad Alla Hjärtans Dag....och hoppas dagen har varit underbar. Puss & Kram till Dig!
.... måste väl försöka somna utan dig bredvid mig - vet att jag själv valt att stanna kvar där jag är - men snart är det fredag och du finns vid min sida igen...längtar!