En ny nalle välkomnad
Tack Victoria för att du tipsade mig att en tjej sålde en Mirandanalle (modell större) på Vetlanda Loppisen via Facebook. Den blev min för dryga hundralappen och han blev lika välkomnad som de andra nallarna i min samling. Detta året har börjat mycket lugnt och skönt. Igår sov jag länge...sedan på kvällen var vi hembjudna till Victoria och Philip för att se den nya Beckfilmen "RUM 302" som bara de som har Canal Digital kan se. Vi kan ju bara se Viasat´s utbud. Filmen var riktigt bra, som alla Beckfilmerna. En film som jag verkligen rekommenderar, den är väl värd att se. Detta var nummer 1 av 8 stycken. Nästa film skulle visas den 10 januari och två till i februari. Resterande fyra filmer ska visas 2016. Idag fredag , har jag också tagit det väldigt lugnt. Mitt diskbråck har börjat bråka med mig igen så jag kan inte göra så väldigt mycket ändå här hemma. På eftermiddagen åkte jag förbi grabbens firma med lite fika. Gubben och grabben håller på att gjuta ...