Inlägg

Visar inlägg med etiketten Mirandanallar

En ny nalle välkomnad

Bild
Tack Victoria för att du tipsade mig att en tjej sålde en Mirandanalle (modell större) på Vetlanda Loppisen via Facebook. Den blev min för dryga hundralappen och han blev lika välkomnad som de andra nallarna i min samling. Detta året har börjat mycket lugnt och skönt. Igår sov jag länge...sedan på kvällen var vi hembjudna till Victoria och Philip för att se den nya Beckfilmen "RUM 302" som bara de som har Canal Digital kan se. Vi kan ju bara se Viasat´s utbud. Filmen var riktigt bra, som alla Beckfilmerna. En film som jag verkligen rekommenderar, den är väl värd att se. Detta var nummer 1 av 8 stycken. Nästa film skulle visas den 10 januari och två till i februari. Resterande fyra filmer ska visas 2016. Idag fredag , har jag också tagit det väldigt lugnt. Mitt diskbråck har börjat bråka med mig igen så jag kan inte göra så väldigt mycket ändå här hemma. På eftermiddagen åkte jag förbi grabbens firma med lite fika. Gubben och grabben håller på att gjuta ...

Kolla in vilka som har flyttat in hos mig...

Bild
Idag flyttar en samling Miranda nallar in hos mig och därmed utökas min lilla samling. Jag är överväldigad efter att hittat dessa mjuka goa älsklingar på Vetlanda Loppis´s sida på Facebook. TACK älskade Victoria för att du tipsade mig om denna annons på Vetlanda Loppis. Jag var och hämtade dem efter jobbet idag och jag fick dem alla till priset av en.  Jag är lycklig! Nu ska jag in och googla på något bra ställe där jag kan göra min egen almanacka för 2015. Ni förstår att det kommer bli en almanacka med dessa gråa nallar varvat med foton på mig, familjen och nära och kära. Har ni några tips på något bra ställe där man kan göra sin egen designade almanacka så skriv och kommentera i detta inlägg. Alla tips är hjärtligt välkomna! Puss & Kram från en lycklig Miranda-nalle-samlare

You are...

Bild
___________________________________________________________________
Bild