Klar för discokväll
Efter dusch, hårtorkning, plattande av långt blont hår och sminkning...så är nu dottern klar för att köras in till stan och hennes första discokväll på Withalaskolan . Ha det nu så skoj ikväll Madde! Puss & Kram från Neola
Mitt Hjärterum