Inlägg

Visar inlägg med etiketten YouTube - musik

Grå dag

Bild
Jag är ingen älskare av vinter och snö men jag måste ju ändå säga att det är mycket ljusare när det finns snö. Den snön som började falla på julafton är helt borta nu och nu har det varit några riktigt gråa dagar med regn och blåst. Varningen för orkanen Svea blev som väl var inte riktigt så allvarlig som de trodde men det blåste ändå så mycket att det tog tag i husknutarna så vår lilla Mayah morrade och tyckte det var obehagligt. Videon med Streaplers har jag gjort och den finns på YouTube. Jag tyckte det passade att bädda in den här i detta inlägget när det är så grått om dagarna. Men efter regn kommer solen... ...och den älskar jag! Jag längtar så tills jag får åka till Blekinge igen och uppleva många härligt fina, varma och soliga dagar där.  Igår lördag gjorde jag i princip inte något vettigt hihi... Dagen bara flöt på och jag var i stan för att reklamera mitt mobilskydd som jag fick i julklapp. Det är ett originalskal från Sony som skulle sitta fast "so...

Underbar video jag gjort

Bild
Klicka på min första YouTube-film och lyssna på texten....jag bara älskar denna låt med Wahlströms. Det är så trist att de inte finns kvar som band längre.  Ha en bra dag! Kram 

Min tredje video färdig...gillas den?

Bild
Hej och godmorgon mina vänner! Igår kväll satt jag lite och fixade med en ny video - denna gången med låten "En grå grå dag" med Streaplers. Det färdiga resultatet finns på Youtube...och här: 

Video - När dina läppar möter mina...

Bild
God kväll älskade vänner och bloggläsare... Jag bjuder här på min andra video jag gjort som jag lagt upp på YouTube. Låten heter "När mina läppar möter dina" och sjungs och spelas av Elisa´s. Skriv gärna vad ni tycker om videon...alla är vi barn i början men det är så roligt så det kommer flera videos... Puss Puss
Bild
Såg ni Dansbandskampen sist? Denna låten med Willes röstade jag på....tror på att de kommer gå långt, t o m har en guldchans. Gå in på  tbmmusic  hemsidan till "pappan" som skrivit låten "Ett Två Tre" som Willes framförde. En kanonlåt helt enkelt, oavsett vad andra tycker :)

Smakprova Martinez ;)

Bild
Här får ni smakprov på Martinez och deras nya CD "Ingenting är bättre" . Underbara Lillan och grabbarna har gjort ännu en kanonplatta. Lycka till Martinez! Kram

CLAES LÖVGRENS "I Kärlekens Namn"

Bild
Go, mysig och underbar låt, me like!

Carola - Det Är Bara Vi

Bild
Här kommer en försmak av Carolas ena sång som hon ska framföra till Victoria och Daniel på deras bröllopsdag på lördag. Mycket fin sång enligt mig..... .....säger bara lycka till! All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

"Jag är din nu"

Bild
Underbart fin låt med The Fantastic Four och deras låt "Jag är din nu". De hyllar Victoria och Daniel med denna fina bröllopslåt.

Njuter

Bild
___________________________________________________________________ Emil Sigfridsson *underbar låt*

Underbar låt *njuter*

Bild
Bild
Lätta tyngden från ditt hjärta Du måste visa hur du mår Lämna sorgerna som va Allt du inom dig bar Tillbaka till i går När du faller ner i mörkret Och det är tystnaden som rår Då är det svårt att säga nej Till allt som drar i dig Tillbaka till i går När alla tårar tagit slut Och du stormen ridit ut Det sägs att tiden läker sår Men minnena dom når Tillbaka till i går Du måste öppna dina ögon Nu är det tid att du förstår Ibland kan då tid bli till nu Den som ändrar det e du Tillbaka till i går När alla tårar tagit slut Och du stormen ridit ut Det sägs att tiden läker sår Men minnena dom når Tillbaka till i går Du kommer att veta vad du har Va e borta vad finns kvar Det sägs att tiden läker sår Men minnena dom når Tillbaka till i går Ett ögonblick, va allt du fick När livet borde vart enkelt Men tomheten Fylls upp igen Och styrkan kommer tillbaks När alla tårar tagit slut Och du stormen ridit ut Det sägs att tiden läker sår Men minnena dom n...

Jag saknar ord....;)

Underbar och fin låt.... ;)

Om du visste vad jag saknar dig

Bild
Bild

Nu är det dax för...

Bild
... nu återstår bara att göra maten (tacobuffé) tända ljus, duka. Sen är det dax för FREDAGS MYS !

Tänk på mig ibland - glöm inte det ;)

Bild
Kram

Visst finns mirakel...!?!?

Bild
Underbar låt ....hittade denna på Youtube som smulan hade gjort, men jag har också så glad och lycklig för mina små "mirakel".... mina "hjärtevänner"! >br> Kram

Till dig min vän...

Bild

Nu säger jag go´natt och sov gott!...

Bild
...med denna underbara låt - lyssna och njut - det gör jag *L* Kram & Go´natt