Återblick från kryssningen med Cinderella
Hej alla goa läsare... Tiden går fort och en vecka har gått sedan Madde och jag var på kryssning med Cinderella tillsammans med Elisabeth och hennes två döttrar. När jag satt och kollade på foton som jag tog under resan så tänkte jag dela med mig av några här i bloggen. Höjdpunkterna denna kryssning var att höra Elisa´s och Callisto´s live. Jag blev mäkta imponerad av dessa två sångerskor....ni var bara SÅ bra! Tony Irwing han höll inte igen med sina vassa kommentarer under danstävlingen....och jag ler stort när jag tänker tillbaka på denna tävling och Tonys ironiska sätt att prata på. Mycket skratt blev det.... Jag filmade även när Elisa´s spelade och den filmen kommer i ett annat inlägg... Nu är det snart slut på denna torsdagen, imorgon blir det att stiga upp lite tidigare än vanligt...vi ska åka till Halmstad för att hämta vårt "golv" till förtältet och förflytta detta till vår nya plats på Trummenäs Havsbad och Camping i Karlskrona. Fredagen kommer bli jobbig d...