Inlägg

Visar inlägg med etiketten Saabprojektet

Premiärkörning av WIGENS gula Saab

Säg inget annat än att Saaben blev ooooootroligt läcker! Kram alla bloggläsare
Bild
Madde vill hem, det är visst tråkigt att vara på pappas jobb.
Bild
Här diskuteras färgen som ska bli på rails och fälgar.
Bild
Bakluckan på plats och snart även lamporna.
Bild
Ser ut som den flyger fram, likt Viggen.

Färgen som skiftar...

Bild
Bilens färg skiftar i olika nyanser i gult och grönt.
Bild
Vickan kollar inredningen.

Jörgen monterar...

Bild
Här passar han in vänster framdörr.

Snygging...

Bild
...visst blir vår Saab läcker?