Målar om en gammal byrå...


Detta blir nog bra till husvagnsförtältet.

Kommentarer

  1. Ser jätte fin ut!
    Den blir nog toppen i förtältet!
    Tänk vad det gör med lite färg!
    Kramizz Jessica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar