Fortsätt till huvudinnehåll
Välkommen Mayah
Igår "blev vi med hund". Vi välkomnar vår nya familjemedlem Mayah, du fann våra hjärtan från första sekund. Du är 10 veckor gammal hjärtat. Ni kan förstå att jag kommer blogga om Mayah många gånger.. Puss och kram
Åh sååå söt!
SvaraRaderaHa en skön söndag...Kramiz..
nämen har ni skaffat hund gud va söt ,,, måste komma å titta sen kommer ner till helgen ,,,kram annika
SvaraRadera