Jag blev "Veckans blogg"

God morgon mina vänner!

Jag blev så jätteglad när jag fick veta att jag hade blivit "Veckans blogg" vecka 41 hos bloggerskan Pippibears. Tack goa "Pippi" och jag önskar dig en härlig vecka.


Nu ska jag se till att Madde gör sig färdig för en dag i skolan, hon har BAD idag också, så baddräkt och handduk ska packas ner i skolväskan också.

Jag ska sedan "sätta på mig masken" och åka till min kusin Miriam. Vi ska ut på en promenad med hundarna sen äta en liten frukost tillsammans...trevligt!

Puss & Kram

Kommentarer

  1. Grattis till Veckans blogg!

    Hittade dig pga av det. Kul att hitta nya bloggar tycker jag. Önskar dig en skön dag nu //Linda

    SvaraRadera
  2. grattis!
    vilken härlig bild det var där... ser kallt ut men åh så fint ändå. ;) pöss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om