Klar för discokväll Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - september 20, 2013 Efter dusch, hårtorkning, plattande av långt blont hår och sminkning...så är nu dottern klar för att köras in till stan och hennes första discokväll på Withalaskolan . Ha det nu så skoj ikväll Madde!Puss & Kram från Neola Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anonym20 september 2013 kl. 21:56Så fin hon är dottern - Hoppas discokvällen blev bra/KIram AnnmiSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar
Så fin hon är dottern - Hoppas discokvällen blev bra/KIram Annmi
SvaraRadera