Saknar min älskling :( Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - augusti 04, 2009 ....måste väl försöka somna utan dig bredvid mig - vet att jag själv valt att stanna kvar där jag är - men snart är det fredag och du finns vid min sida igen...längtar! Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar