Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - augusti 25, 2010 Go´förmiddag på er....det regnar och är grått idag också och det känns inte speciellt lockande att gå ut med hunden just nu hehe...men det är ju ett måste. Jag tar nog svängen förbi mamma och pappa så kanske jag får en kopp Gevalia. Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer
Skicka en kommentar